تحقيق تجديد نظر و شكل دهي مجدد آميخته بازاريابي اجتماعي

۱۱ بازديد
تحقيق تجديد نظر و شكل دهي مجدد آميخته بازاريابي اجتماعي

تحقيق-تجديد-نظر-و-شكل-دهي-مجدد-آميخته-بازاريابي-اجتماعيچكيده: اين مقاله به بررسي نقش مدل 4 پي آميخته بازاريابي در بازاريابي اجتماعي مي پردازد و اين طور استدلال مي كند كه با توجه به پيكر بندي مجدد آميخته بازاريابي در جريان مثلث شاخه بازاريابي و همچنين مشخصات بازاريابي اجتماعي، به يك آميخته بازاريابي باز نگري شده، كه ابزارهاي آن مجدداً مشخص شده باشند، ...دانلود فايل

تحقيق تجديد نظر و شكل دهي مجدد آميخته بازاريابي اجتماعي

تحقيق-تجديد-نظر-و-شكل-دهي-مجدد-آميخته-بازاريابي-اجتماعيچكيده: اين مقاله به بررسي نقش مدل 4 پي آميخته بازاريابي در بازاريابي اجتماعي مي پردازد و اين طور استدلال مي كند كه با توجه به پيكر بندي مجدد آميخته بازاريابي در جريان مثلث شاخه بازاريابي و همچنين مشخصات بازاريابي اجتماعي، به يك آميخته بازاريابي باز نگري شده، كه ابزارهاي آن مجدداً مشخص شده باشند، ...دانلود فايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.