جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ ۲۳:۵۸ ۹ بازديد
بررسي تبليغات تجاري در رشد فروش بيمه هاي زندگي در ايران
پايان نامه رشته مديريت، بخشي از مقدمه: خطر يا ريسك به عنوان يك پديده زيانبار از ابتداي خلقت انسان همواره و هميشه با او بوده است به طوري كه انسان را به تفكر و تعمق براي پيدا كردن راه حلهاي مناسب براي پيشگيري از اين خطرها و يا در صورت واقع شدن اين خطرات كاهش دامنه خسارت ناشي از آنها وادار نموده ..
بررسي تبليغات تجاري در رشد فروش بيمه هاي زندگي در ايران
پايان نامه رشته مديريت، بخشي از مقدمه: خطر يا ريسك به عنوان يك پديده زيانبار از ابتداي خلقت انسان همواره و هميشه با او بوده است به طوري كه انسان را به تفكر و تعمق براي پيدا كردن راه حلهاي مناسب براي پيشگيري از اين خطرها و يا در صورت واقع شدن اين خطرات كاهش دامنه خسارت ناشي از آنها وادار نموده ..