تحقيق ارزيابي تأثير هزينه تبليغات بر احتمال تقلب در حسابهاي مالي

۷ بازديد
تحقيق ارزيابي تأثير هزينه تبليغات بر احتمال تقلب در حسابهاي مالي

تحقيق-ارزيابي-تأثير-هزينه-تبليغات-بر-احتمال-تقلب-در-حسابهاي-مالياين مقاله يك مطالعه موردي است در مورد تجزيه و تحليل وضعيت كنوني پديده شانديز براي درس بررسي موارد خاص در مقطع ارشد حسابداري يا مقاطع پايين تر كه رابطه ي بين حجم كسترده تبليغات و تقلب پديده شانديز را مورد بررسي و مطالعه قرار مي دهد. چكيده: با توجه به گسترش فعاليت هاي تبليغاتي شركت ها از يك سو و ...دانلود فايل

تحقيق ارزيابي تأثير هزينه تبليغات بر احتمال تقلب در حسابهاي مالي

تحقيق-ارزيابي-تأثير-هزينه-تبليغات-بر-احتمال-تقلب-در-حسابهاي-مالياين مقاله يك مطالعه موردي است در مورد تجزيه و تحليل وضعيت كنوني پديده شانديز براي درس بررسي موارد خاص در مقطع ارشد حسابداري يا مقاطع پايين تر كه رابطه ي بين حجم كسترده تبليغات و تقلب پديده شانديز را مورد بررسي و مطالعه قرار مي دهد. چكيده: با توجه به گسترش فعاليت هاي تبليغاتي شركت ها از يك سو و ...دانلود فايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.