دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ ۱۲:۵۸ ۵ بازديد
حقيقت مجازي Virtual Reality :
شبيه سازي فضاي سه بعدي توسط تكنيكهاي نرم افزاري روي فضايي كه ذاتا دوبعدي است، بگونه اي كه كاربر ميتواند به غير از مشاهده اين فضا در آن سير كرده و در محيط تغييراتي را نيز ايجاد نمايد
مثال: چرخاندن يك صفحه شطرنج و نگريستن به آن از زواياي مختلف و جابجا كردن مهره ها
قابليت تغيير اشياء در محيط VR بدليل حفظ دقيق مشخصات و مختصات هر شي در محيط
نگاشت بعد سوم روي فضاي دوبعدي با استفاده از روشهاي پرسپكتيو
...
شبيه سازي فضاي سه بعدي توسط تكنيكهاي نرم افزاري روي فضايي كه ذاتا دوبعدي است، بگونه اي كه كاربر ميتواند به غير از مشاهده اين فضا در آن سير كرده و در محيط تغييراتي را نيز ايجاد نمايد
مثال: چرخاندن يك صفحه شطرنج و نگريستن به آن از زواياي مختلف و جابجا كردن مهره ها
قابليت تغيير اشياء در محيط VR بدليل حفظ دقيق مشخصات و مختصات هر شي در محيط
نگاشت بعد سوم روي فضاي دوبعدي با استفاده از روشهاي پرسپكتيو
...
429
حقيقت مجازي Virtual Reality :
شبيه سازي فضاي سه بعدي توسط تكنيكهاي نرم افزاري روي فضايي كه ذاتا دوبعدي است، بگونه اي كه كاربر ميتواند به غير از مشاهده اين فضا در آن سير كرده و در محيط تغييراتي را نيز ايجاد نمايد
مثال: چرخاندن يك صفحه شطرنج و نگريستن به آن از زواياي مختلف و جابجا كردن مهره ها
قابليت تغيير اشياء در محيط VR بدليل حفظ دقيق مشخصات و مختصات هر شي در محيط
نگاشت بعد سوم روي فضاي دوبعدي با استفاده از روشهاي پرسپكتيو
...
شبيه سازي فضاي سه بعدي توسط تكنيكهاي نرم افزاري روي فضايي كه ذاتا دوبعدي است، بگونه اي كه كاربر ميتواند به غير از مشاهده اين فضا در آن سير كرده و در محيط تغييراتي را نيز ايجاد نمايد
مثال: چرخاندن يك صفحه شطرنج و نگريستن به آن از زواياي مختلف و جابجا كردن مهره ها
قابليت تغيير اشياء در محيط VR بدليل حفظ دقيق مشخصات و مختصات هر شي در محيط
نگاشت بعد سوم روي فضاي دوبعدي با استفاده از روشهاي پرسپكتيو
...
429