دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ ۱۳:۵۷ ۶ بازديد
هدف اين مقاله، بررسي جايگاه مطالعه در كسب توانايي اطلاعاتي در ميان نسل جوان است؛ و توجه به اينكه تا چه اندازه مي توان اين مهارت را بوسيله آثار تخيلي چه از طريق كتاب و چه از طريق وسايل الكترونيكي افزايش داد. گرچه توجهي به ماهيت اصلي مهارتهاي سوادآموزي شده است اما آثار اندكي در خصوص بررسي نقش آثار تخيلي در ارتقاء افراد با سواد اطلاعاتي وجود دارد
گاينر آير
چكيده
دسترسي به سواد اطلاعاتي:
ضرورت مهارت هاي مطالعه در دستيابي به سواد اطلاعاتي:
اهميت آثار تخيلي در رشد كودكان
نقش كتابخانه ...
گاينر آير
چكيده
دسترسي به سواد اطلاعاتي:
ضرورت مهارت هاي مطالعه در دستيابي به سواد اطلاعاتي:
اهميت آثار تخيلي در رشد كودكان
نقش كتابخانه ...
525
هدف اين مقاله، بررسي جايگاه مطالعه در كسب توانايي اطلاعاتي در ميان نسل جوان است؛ و توجه به اينكه تا چه اندازه مي توان اين مهارت را بوسيله آثار تخيلي چه از طريق كتاب و چه از طريق وسايل الكترونيكي افزايش داد. گرچه توجهي به ماهيت اصلي مهارتهاي سوادآموزي شده است اما آثار اندكي در خصوص بررسي نقش آثار تخيلي در ارتقاء افراد با سواد اطلاعاتي وجود دارد
گاينر آير
چكيده
دسترسي به سواد اطلاعاتي:
ضرورت مهارت هاي مطالعه در دستيابي به سواد اطلاعاتي:
اهميت آثار تخيلي در رشد كودكان
نقش كتابخانه ...
گاينر آير
چكيده
دسترسي به سواد اطلاعاتي:
ضرورت مهارت هاي مطالعه در دستيابي به سواد اطلاعاتي:
اهميت آثار تخيلي در رشد كودكان
نقش كتابخانه ...
525