مديريت صادرات و بازاريابي بين الملل روشها و راهكارها 55 اسلايد

۸ بازديد
تشويق و ترغيب مشتريان فعلي براي خريد به مقدار و دفعات زياد تر.
جذب و جلب خريداران و مشتريان مر بوط به رقبا به سوي خود.
جذب و جلب مشتريان و مصرف كنندگان جديد.
ايجاد زمينه و روحيه وفاداري در خريداران فعلي نسبت به محصول خود.
ايجاد ديدگاه و طرز تلقي مناسب نسبت به شركت و محصولاتش.
...

591
تشويق و ترغيب مشتريان فعلي براي خريد به مقدار و دفعات زياد تر.
جذب و جلب خريداران و مشتريان مر بوط به رقبا به سوي خود.
جذب و جلب مشتريان و مصرف كنندگان جديد.
ايجاد زمينه و روحيه وفاداري در خريداران فعلي نسبت به محصول خود.
ايجاد ديدگاه و طرز تلقي مناسب نسبت به شركت و محصولاتش.
...

591
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.