بررسي رابطه بين وفاداري به مارك و برند با مقطع تحصيلي مصرف كنندگان

۱۲ بازديد
بررسي رابطه بين وفاداري به مارك و برند با مقطع تحصيلي مصرف كنندگان

بررسي-رابطه-بين-وفاداري-به-مارك-و-برند-با-مقطع-تحصيلي-مصرف-كنندگانچكيده: همة مديران از اهميت حفظ و نگهداري مشتريان آگاهند. وقتي مشتريان به مارك افتخار مي‌كنند‌، حجم خريدشان را افزايش مي‌دهند‌، چيزهاي مثبتي در مورد مارك مي‌گويند و مارك را به دوستان و خويشاوندان توصيه مي‌كنند. آنها به‌طور عملي نشان مي‌دهند كه با مارك هم پيمان و پيوسته‌اند. از طرف ديگر، وقتي مشتري ..دانلود فايل

بررسي رابطه بين وفاداري به مارك و برند با مقطع تحصيلي مصرف كنندگان

بررسي-رابطه-بين-وفاداري-به-مارك-و-برند-با-مقطع-تحصيلي-مصرف-كنندگانچكيده: همة مديران از اهميت حفظ و نگهداري مشتريان آگاهند. وقتي مشتريان به مارك افتخار مي‌كنند‌، حجم خريدشان را افزايش مي‌دهند‌، چيزهاي مثبتي در مورد مارك مي‌گويند و مارك را به دوستان و خويشاوندان توصيه مي‌كنند. آنها به‌طور عملي نشان مي‌دهند كه با مارك هم پيمان و پيوسته‌اند. از طرف ديگر، وقتي مشتري ..دانلود فايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.