تحقيق گردشگري در مثلث فرهنگ، اقتصاد و جامعه

۵ بازديد
توسعه صنعت توريسم اگر از مهم‌ترين عناصر مورد توجه در سياستگذاري‌هاي كشورمان در قرن حاضر نباشد، بي‌شك يكي از پراهميت‌ترين آنها است.
توسعه صنعت توريسم اگر از مهم‌ترين عناصر مورد توجه در سياستگذاري‌هاي كشورمان در قرن حاضر نباشد، بي‌شك يكي از پراهميت‌ترين آنها است.
اين توسعه مستلزم مهيا شدن محيطي مناسب براي رشد و ايجاد است. ايجاد اين محيط مناسب در گرو ايجاد فرهنگ گردشگري و به دنبال آن مناسب‌ترين نوع آن يعني گردشگري فرهنگي است. اما لازمه ايجاد اين فرهنگ، ايجاد ارتباطات اجتماعي است.
تعداد صفحه 7 ...

848
توسعه صنعت توريسم اگر از مهم‌ترين عناصر مورد توجه در سياستگذاري‌هاي كشورمان در قرن حاضر نباشد، بي‌شك يكي از پراهميت‌ترين آنها است.
توسعه صنعت توريسم اگر از مهم‌ترين عناصر مورد توجه در سياستگذاري‌هاي كشورمان در قرن حاضر نباشد، بي‌شك يكي از پراهميت‌ترين آنها است.
اين توسعه مستلزم مهيا شدن محيطي مناسب براي رشد و ايجاد است. ايجاد اين محيط مناسب در گرو ايجاد فرهنگ گردشگري و به دنبال آن مناسب‌ترين نوع آن يعني گردشگري فرهنگي است. اما لازمه ايجاد اين فرهنگ، ايجاد ارتباطات اجتماعي است.
تعداد صفحه 7 ...

848
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.