سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ ۱۸:۱۹ ۶ بازديد
اين مقاله در مجله مطالعات بين المللي مديريت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوريل 2012 به چاپ رسيده است. چكيده: در اين مقاله، بر اساس تئوري هزينه مبادله و از ديدگاه مشتري، به بررسي ارتباط بين رفتار اخلاقي فروش يك فروشنده، مزاياي ادراك شده مشتري از اعتماد، و رضايت مشتري مي پردازد تا بدين وسيله مشخص سازد مشتري به چه كسي وفادار است. نتايج به دست آمده نشان مي دهد كه با در نظر گرفتن هزينه مبادله، مزاياي اعتماد مشتري كه از رفتار فروش اخلاقي فروشنده ادراك شده عاملي ...
1780
اين مقاله در مجله مطالعات بين المللي مديريت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوريل 2012 به چاپ رسيده است. چكيده: در اين مقاله، بر اساس تئوري هزينه مبادله و از ديدگاه مشتري، به بررسي ارتباط بين رفتار اخلاقي فروش يك فروشنده، مزاياي ادراك شده مشتري از اعتماد، و رضايت مشتري مي پردازد تا بدين وسيله مشخص سازد مشتري به چه كسي وفادار است. نتايج به دست آمده نشان مي دهد كه با در نظر گرفتن هزينه مبادله، مزاياي اعتماد مشتري كه از رفتار فروش اخلاقي فروشنده ادراك شده عاملي ...
1780