تحقيق برتري يكصد شركت ايراني از نگاه آمار

۶ بازديد
در تعيين برتري يكصد شركت از ميان جمعيت بزرگي از شركتهاي دولتي و خصوصي كشورمان، شاخص هاي متعددي را مي توان ملاك برتري قرار داد، از جمله اين شاخص ها مي توان به ميزان دارايي هاي شركتها، سهم داراييهاي ثابت از كل داراييها، ميزان رشد صادرات غيرنفتي، سود، تعداد كاركنان، ارزش بازار، رشد و فروش و رشد اشتغال اشاره كرد. كه طي پنج سال اخير تا امروز، شاخص مهم در تعيين برتري يكصد شركت از كل شركتهاي فعال كشورمان، تنها شاخص فروش يا رشد فروش شركتها از اهميت ويژه اي برخوردار بوده است. به گفته صاحبنظران مسايل اقتص ...

1911
در تعيين برتري يكصد شركت از ميان جمعيت بزرگي از شركتهاي دولتي و خصوصي كشورمان، شاخص هاي متعددي را مي توان ملاك برتري قرار داد، از جمله اين شاخص ها مي توان به ميزان دارايي هاي شركتها، سهم داراييهاي ثابت از كل داراييها، ميزان رشد صادرات غيرنفتي، سود، تعداد كاركنان، ارزش بازار، رشد و فروش و رشد اشتغال اشاره كرد. كه طي پنج سال اخير تا امروز، شاخص مهم در تعيين برتري يكصد شركت از كل شركتهاي فعال كشورمان، تنها شاخص فروش يا رشد فروش شركتها از اهميت ويژه اي برخوردار بوده است. به گفته صاحبنظران مسايل اقتص ...

1911
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.