سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ ۲۳:۳۸ ۶ بازديد
چكيده: امروزه در دنيا، مؤسسات آموزش عالي به عنوان مراكزي براي پاسداري از دانش موجود و محيطي براي فعاليت هاي پژوهشي در نظر گرفته مي شوند.از طريق اين موسسات است كه حقايق جديدي كه راهگشاي حل مسائل انسان ها و جوامع بشري باشند،كشف مي شود.از اين رو تكليف برقراركردن الگوي سازماني و چگونگي اداره كردن چنين موسساتي روشن است.در اين ميان،متغيرهايي نظير فرهنگ سازماني،جو سازماني،الگوهاي تصميم گيري و مشاركت كاركنان در امور سازمان نقشي انكار ناپذير را در پيشبرد اهداف سازمان دارا هستند. فهرست مطالب فصل اول 1-1-) ...
2283
چكيده: امروزه در دنيا، مؤسسات آموزش عالي به عنوان مراكزي براي پاسداري از دانش موجود و محيطي براي فعاليت هاي پژوهشي در نظر گرفته مي شوند.از طريق اين موسسات است كه حقايق جديدي كه راهگشاي حل مسائل انسان ها و جوامع بشري باشند،كشف مي شود.از اين رو تكليف برقراركردن الگوي سازماني و چگونگي اداره كردن چنين موسساتي روشن است.در اين ميان،متغيرهايي نظير فرهنگ سازماني،جو سازماني،الگوهاي تصميم گيري و مشاركت كاركنان در امور سازمان نقشي انكار ناپذير را در پيشبرد اهداف سازمان دارا هستند. فهرست مطالب فصل اول 1-1-) ...
2283