چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ ۱۱:۴۸ ۷ بازديد
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد نقش معلم در حفظ و بالابردن بهداشت رواني دانش آموزان و در 11 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
امروزه بيشتر روانشناسان تربيتي معتقدند كاركنان مدرسه در سلامت روان دانشآموزان داراي نقشهاي حرفهاي هستند. مسووليت اولياي مدرسه فقط در پرورش نيروي عقلي و آشنا كردن دانشآموزان به مسائل اجتماعي و اخلاقي خلاصه نميشود. مدرسه مسوول تغيير و اصلاح رفتارهاي ناسازگارانه و تامين بلوغ عاطفي و سلامت رواني دانشآموزان نيز است.
...
امروزه بيشتر روانشناسان تربيتي معتقدند كاركنان مدرسه در سلامت روان دانشآموزان داراي نقشهاي حرفهاي هستند. مسووليت اولياي مدرسه فقط در پرورش نيروي عقلي و آشنا كردن دانشآموزان به مسائل اجتماعي و اخلاقي خلاصه نميشود. مدرسه مسوول تغيير و اصلاح رفتارهاي ناسازگارانه و تامين بلوغ عاطفي و سلامت رواني دانشآموزان نيز است.
...
3131
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد نقش معلم در حفظ و بالابردن بهداشت رواني دانش آموزان و در 11 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
امروزه بيشتر روانشناسان تربيتي معتقدند كاركنان مدرسه در سلامت روان دانشآموزان داراي نقشهاي حرفهاي هستند. مسووليت اولياي مدرسه فقط در پرورش نيروي عقلي و آشنا كردن دانشآموزان به مسائل اجتماعي و اخلاقي خلاصه نميشود. مدرسه مسوول تغيير و اصلاح رفتارهاي ناسازگارانه و تامين بلوغ عاطفي و سلامت رواني دانشآموزان نيز است.
...
امروزه بيشتر روانشناسان تربيتي معتقدند كاركنان مدرسه در سلامت روان دانشآموزان داراي نقشهاي حرفهاي هستند. مسووليت اولياي مدرسه فقط در پرورش نيروي عقلي و آشنا كردن دانشآموزان به مسائل اجتماعي و اخلاقي خلاصه نميشود. مدرسه مسوول تغيير و اصلاح رفتارهاي ناسازگارانه و تامين بلوغ عاطفي و سلامت رواني دانشآموزان نيز است.
...
3131