چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ ۱۲:۲۴ ۷ بازديد
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد اخلاق از ديدگاه اسلام و در 8 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
چه كسي ميتواند نقش «غضب» را در حيات انسان انكار كند؟ آيا هنگامي كه حقوق فردي مورد تجاوز قرار ميگيرد اگر تمام قدرتهاي ذخيره وجود او در پرتو غضب بر افروخته نگردد چگونه ممكن است در حال خونسردي از حقوق خويش دفاع كند؟ اما همين خشم و غضب اگر از محورهاي اصلي خود منحرف گردد و مهار آن از دست عقل رها شود انسان را به صورت حيوان درندهاي بيرون ميآورد كه حد ...
چه كسي ميتواند نقش «غضب» را در حيات انسان انكار كند؟ آيا هنگامي كه حقوق فردي مورد تجاوز قرار ميگيرد اگر تمام قدرتهاي ذخيره وجود او در پرتو غضب بر افروخته نگردد چگونه ممكن است در حال خونسردي از حقوق خويش دفاع كند؟ اما همين خشم و غضب اگر از محورهاي اصلي خود منحرف گردد و مهار آن از دست عقل رها شود انسان را به صورت حيوان درندهاي بيرون ميآورد كه حد ...
3217
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد اخلاق از ديدگاه اسلام و در 8 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
چه كسي ميتواند نقش «غضب» را در حيات انسان انكار كند؟ آيا هنگامي كه حقوق فردي مورد تجاوز قرار ميگيرد اگر تمام قدرتهاي ذخيره وجود او در پرتو غضب بر افروخته نگردد چگونه ممكن است در حال خونسردي از حقوق خويش دفاع كند؟ اما همين خشم و غضب اگر از محورهاي اصلي خود منحرف گردد و مهار آن از دست عقل رها شود انسان را به صورت حيوان درندهاي بيرون ميآورد كه حد ...
چه كسي ميتواند نقش «غضب» را در حيات انسان انكار كند؟ آيا هنگامي كه حقوق فردي مورد تجاوز قرار ميگيرد اگر تمام قدرتهاي ذخيره وجود او در پرتو غضب بر افروخته نگردد چگونه ممكن است در حال خونسردي از حقوق خويش دفاع كند؟ اما همين خشم و غضب اگر از محورهاي اصلي خود منحرف گردد و مهار آن از دست عقل رها شود انسان را به صورت حيوان درندهاي بيرون ميآورد كه حد ...
3217