چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ ۱۳:۲۰ ۱۰ بازديد
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد تشريح مراحل اصولي طراحي كارخانه و ارزيابي مالي پروژه و در 6 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
3316
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد تشريح مراحل اصولي طراحي كارخانه و ارزيابي مالي پروژه و در 6 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
3316