چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ ۱۳:۲۰ ۱۷ بازديد

مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
3316

مطالعه بازار و پيش بيني فروش :
اصولأ قبل از انجام هر گونه فعاليتي در رابطه با طرح ريزي يك واحد صنعتي ؛ بايستي محصول يا محصولات مشخصي را جهت توليد در آينده انتخاب نمود . در اين مرحله ابتدا براي انتخاب محصول بهينه لازم است تا تعدادي ازمحصولات قابل توليد را با يكديگر مقايسه كرده و پس از تعيين بهترين محصول جهت توليد ؛ به ...
3316