جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ ۱۲:۲۷ ۱۲ بازديد
بررسي اثرات آميخته خدمات بازاريابي بر روي ابعاد نام و نشان تجاري
پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي گرايش بازاريابي، بخشي از مقدمه: در دنياي رقابتي امروز برند يا نام و نشان تجاري ابزاريست براي ارزش بخشيدن به محصولات و يكي از ارزشمندترين دارايي هاي سازمان ها محصوب ميشود ارزش واقعي در درون محصول يا خدمت وجود ندارد و اين برند است كه ارزش واقعي را در ذهن ...
بررسي اثرات آميخته خدمات بازاريابي بر روي ابعاد نام و نشان تجاري
پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي گرايش بازاريابي، بخشي از مقدمه: در دنياي رقابتي امروز برند يا نام و نشان تجاري ابزاريست براي ارزش بخشيدن به محصولات و يكي از ارزشمندترين دارايي هاي سازمان ها محصوب ميشود ارزش واقعي در درون محصول يا خدمت وجود ندارد و اين برند است كه ارزش واقعي را در ذهن ...