جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ ۱۲:۲۷ ۹ بازديد
ارزيابي همسوئي بين استراتژي فناوري اطلاعات و كسب و كار
پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت فناوري اطلاعات، چكيده: امروزه تغييرات بوجود آمده در بازارهاي جهاني، تغييرات اساسي در نيازمنديهاي مشتريان (كاهش كميت تقاضا و افزايش در سطح كيفيت محصولات درخواستي عطف به ابعاد كيفيت مانند زيبايي، عمر، دوام، قابليت اطمينان و ...) ايجاد نموده و متناسب با آن، جهت ...
ارزيابي همسوئي بين استراتژي فناوري اطلاعات و كسب و كار
پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت فناوري اطلاعات، چكيده: امروزه تغييرات بوجود آمده در بازارهاي جهاني، تغييرات اساسي در نيازمنديهاي مشتريان (كاهش كميت تقاضا و افزايش در سطح كيفيت محصولات درخواستي عطف به ابعاد كيفيت مانند زيبايي، عمر، دوام، قابليت اطمينان و ...) ايجاد نموده و متناسب با آن، جهت ...