بررسي كاربردهاي نظريه يادگيري شناختي در آموزش و پرورش

۱۶ بازديد
بررسي كاربردهاي نظريه يادگيري شناختي در آموزش و پرورش

بررسي-كاربردهاي-نظريه-يادگيري-شناختي-در-آموزش-و-پرورشبخشي از متن: نوزاد با مشاهده‌ي حسي شروع به آموختن مي‌كند و با انجام فعاليت، كاوش و دستكاري محيط بر كاركردهاي حركتي خود مسلط مي‌شود. از آغاز رشد، وضعيت زيستي فرد و تجارب او در هم مي‌آميزد و به يادگيري رفتاري مي‌انجامد. دستاوردهاي حياتي اين دوره، پيدايش «بقاي شيء (Object Permanence)» يا «طرح واژه‌ي ..دانلود فايل

بررسي كاربردهاي نظريه يادگيري شناختي در آموزش و پرورش

بررسي-كاربردهاي-نظريه-يادگيري-شناختي-در-آموزش-و-پرورشبخشي از متن: نوزاد با مشاهده‌ي حسي شروع به آموختن مي‌كند و با انجام فعاليت، كاوش و دستكاري محيط بر كاركردهاي حركتي خود مسلط مي‌شود. از آغاز رشد، وضعيت زيستي فرد و تجارب او در هم مي‌آميزد و به يادگيري رفتاري مي‌انجامد. دستاوردهاي حياتي اين دوره، پيدايش «بقاي شيء (Object Permanence)» يا «طرح واژه‌ي ..دانلود فايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.