بررسي تأثير رضايت مشتريان بانك از عملكرد كاركنان

۷ بازديد
بررسي تأثير رضايت مشتريان بانك از عملكرد كاركنان

بررسي-تأثير-رضايت-مشتريان-بانك-از-عملكرد-كاركنانچكيده: نقش مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ابزار استراتژيك در توسعه سازمانهاي توليدي و خدماتي انكار ناپذير است. هر چند كه مقوله جديدي نيست و از زماني كه عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پيشي گرفته است ايجاد ارتباط با مشتري در جهت نگهداري او و ايجاد حس وفا داري در او مدنظر بوده...دانلود فايل

بررسي تأثير رضايت مشتريان بانك از عملكرد كاركنان

بررسي-تأثير-رضايت-مشتريان-بانك-از-عملكرد-كاركنانچكيده: نقش مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ابزار استراتژيك در توسعه سازمانهاي توليدي و خدماتي انكار ناپذير است. هر چند كه مقوله جديدي نيست و از زماني كه عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پيشي گرفته است ايجاد ارتباط با مشتري در جهت نگهداري او و ايجاد حس وفا داري در او مدنظر بوده...دانلود فايل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.