جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ ۱۲:۴۷ ۱۰ بازديد
بررسي تأثير رضايت مشتريان بانك از عملكرد كاركنان
چكيده: نقش مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ابزار استراتژيك در توسعه سازمانهاي توليدي و خدماتي انكار ناپذير است. هر چند كه مقوله جديدي نيست و از زماني كه عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پيشي گرفته است ايجاد ارتباط با مشتري در جهت نگهداري او و ايجاد حس وفا داري در او مدنظر بوده...
بررسي تأثير رضايت مشتريان بانك از عملكرد كاركنان
چكيده: نقش مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ابزار استراتژيك در توسعه سازمانهاي توليدي و خدماتي انكار ناپذير است. هر چند كه مقوله جديدي نيست و از زماني كه عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پيشي گرفته است ايجاد ارتباط با مشتري در جهت نگهداري او و ايجاد حس وفا داري در او مدنظر بوده...